Veel gestelde vragen:
Bestelling
Betaling
- Zijn de producten lokaal aangekocht en biologisch?
Zoals in onze tweede online quiz willen wij iedereen aanmoedigen om lokaal te kopen. Daarom zijn de meeste producten zoveel mogelijk geleverd door lokale leveranciers. Ook hebben wij aangedrongen op biologische en verse producten zoals de yoghurt, chocomousse en het vers appelsap. - Wat is het verschil tussen een één persoons- en een twee persoonsontbijtpakket?
Een twee persoonspakket bevat alle hoeveelheden in tweevoud en één fles vers geperst appelsap.
Een één persoonspakket bevat ook dezelfde fles vers geperst appelsap. - Waar geven wij aan of we thuis willen beleverd worden of alles komen ophalen in G.C. Colomba?
Wanneer je afrekent geef je al je persoonlijke gegevens op. Klik onder je voornaam en achternaam op het kleine pijltje rechts onder bezorgoptie. Selecteer daar de optie die je verkiest. - Hoe geef ik een donatie?
Je selecteert dit product en als je je bestelling bekijkt vóór het afrekenen kan je het aantal verhogen tot het bedrag dat je wil schenken. Helaas kunnen wij geen fiscaal attest verlenen voor deze donatie.
- Hoe gebeurt de betaling?
De betaling gebeurt uitsluitend via deze website via de banking apps van Bancontact, KBC of Belfius. Dit vermijdt dat wij geld moeten ontvangen bij levering wat aanbevolen wordt in deze corona tijden. - Hoe weten we dat de bestelling correct is geplaatst?
Na betaling ontvang je automatisch een bevestiging van je bestelling. Vergeet je BTW nummer en bedrijfsnaam niet te vermelden voor een correcte factuur indien gewenst. - Waarom moeten wij email adres en telefoon nummer opgeven?
Wanneer wij vragen hebben over je bestelling, willen we je kunnen bereiken via email of telefoon. Normaal is dit niet nodig.
Als je nog vragen hebt of bepaalde details niet duidelijk zijn, aarzel niet ons te contacteren
via email op info@Lions-Kortenberg.be vooraleer je je bestelling plaatst.
Je kan je bestelling plaatsen door hiernaast op de rode knop te drukken.